سبک زندگی, سلامتی

برندهای معروف شکلات خارجی

برندهای معروف شکلات خارجی

معرفی برندهای معروف شکلات خارجی در جهان :

شکلات یکی از محبوب ترین خوراکی های موجود در سرتاسر دنیا است که علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد از فواید بسیاری نیز بهره مند است . امروزه در سایر فروشگاه های موجود در ایران ، شکلات های برندهای مختلف از کشورهایی مانند :‌ چین ، ترکمنستان ، آلمان ، روسیه ، ترکیه و اوکراین وارد شده و قابل خریداری هستند . هریک از این شکلات ها از طعم دلچسب و متفاوتی برخوردار است . همان طور که می دانید هدیه دادن شکلات در مناسبات ، مهمانی ها و .. در بسیاری از کشورها امری مرسوم است ، از این رو انتخاب یک شکلات مرغوب ، خوش طعم و دارای بسته بندی شیک و زیبا کاری زمان بر است . فروشگاه نیتالا با معرفی ۸ مورد از معروف ترین برندهای شکلات خارجی در جهان به شما در انتخابی مناسب تر کمک خواهد کرد ، بنابراین از مطالعه ی این مقاله غافل نشوید .  

برندهای معروف شکلات خارجی

  • برندهای معروف شکلات درجهان (شکلات Flying Noir):

این شکلات خوش طعم توسط شرکت Flying Noir تولید می شود . بسته بندی تمام شکلات های تولید شده توسط این شرکت ، به وسیله ی یک هنرمند واقعی صورت می گیرد به همین دلیل بسته بندی جذاب و متفاوت این شکلات زبان زد خاص و عام است . شرکت Flying Noir برای تولید شکلات های خود از بهترین مواد طبیعی بهره می گیرد .

2)برندهای معروف شکلات درجهان (شکلات مارس Mars):

شرکت شکلات سازی مارس از معروف ترین و بزرگترین شرکت های شکلات سازی بشمار می رود و یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان است . این شرکت علاوه بر محصولات بسیار باکیفیتی که دارد و همچنین به علت عرضه ی شکلات و خوراکی هایی مثل : انواع آبنبات ، آدامس و خوشبو کننده دهان با قیمت های مقرون به صرفه ، طرفداران و مشتریان بسیاری دارد . معروف ترین شکلات برند Mars  ،شکلات M&Mاست . جالب است بدانید که : شکلات های پرطرفداری از جمله : M&M ، شکلات Dove ، شکلات Snickersاسنیکرز ، شکلات Twix ، همگی از محصولات شرکت بزرگ مارس( Mars) می باشند .

برندهای معروف شکلات خارجی

3)برندهای معروف شکلات درجهان (شکلات کدبری Cadbury):

شکلات کدبری از معروف ترین برندهای شکلات در جهان است . این شرکت، یک شرکت شکلات سازی چند ملیتی است . شرکت Cadbury طرفداران بسیاری دارد و پس از شرکت Mars دومین برند معروف شکلات سازی بشمار می رود . دفتر مرکزی این شرکت در اوکسبریج غرب لندن قرار دارد . شرکت بزرگ کدبری در بیش تر از ۵۰ کشور جهان در حال فعالیت است . محصولات متنوع شرکت Cadbury شامل : شکلات مخصوص کریسمس و هالویین ، شکلات تخته ای ، شکلات های شیری ، شکلات تخم مرغی ، دسر و.. می شود .

برندهای معروف شکلات خارجی

4)برندهای معروف شکلات درجهان (شکلات Whittaker’s):

این برند یکی از بهترین برندهای شکلات در جهان بشمار می رود . شرکت Whittaker’s در اواخر قرن نوزدهم ، در سال ۱۸۹۶ توسط جیمز ویتاکر تاسیس شد این شرکت واقع در نیوزلند است. تمرکز اصلی شرکت Whittaker’s برروی ساخت و ارائه ی شکلات بدون روغن پالم و استفاده از دانه های برشته شده کاکائو است و همواره سعی دارد بهترین شکلات ها را با بالاترین کیفیت ممکن ، در اختیار علاقه مندان به شکلات قرار دهد . شرکت Whittaker’s درحال حاضر نیز توسط خانواده ویتاکر اداره می شود و با داشتن تجربه ی بالا در این زمینه ، بهترین شکلات ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .

5)برندهای معروف شکلات درجهان (شکلات Amedei):

شرکت شکلات سازی Amedei تولیدکننده ی بهترین شکلات های تلخ در جهان است . این شکرت واقع در ایتالیا است . کارکنان این شرکت ، بهترین و مرغوب ترین دانه های شکلات را به طور مستقیم از مزارع کاشت شکلات استخراج می کنند و از آن ها برای تولید شکلات بهره می گیرند ؛ به همین دلیل شکلات تلخ شرکت Amedei یکی از گران ترین شکلات های جهان بشمار می رود . این شکلات از طعم دل انگیز و کیفیتی مرغوب برخوردار بوده و از بافت بسیار نرمی برخوردار است . جالب است بدانید که شرکت شکلات سازی Amedei حقوق انحصاری مالکیت مزرعه کاشت شکلات در ونزوئلا را برعهده دارد به همین علت شکلات های تولید شده توسط آن ها از قیمت بالایی برخوردارند .

6)برندهای معروف شکلات درجهان (شکلات Patchi):

برندهای معروف شکلات خارجی

این شرکت یک شرکت لبنانی است و در سال ۱۹۷۰ شروع به کار کرد . شرکت Patchi یکی از بهترین و معروف ترین برندهای شکلات در جهان است . این شرکت به عنوان ارائه دهنده ی شکلات های لوکس به شهرت بسیاری رسیده است . محصولات تولید شده در این شرکت تنها از ترکیبات طبیعی شکلات تهیه شده اند و ترکیبی از شکلات های بلژیکی و سوئیسی هستند . بسته بندی شکلات های برند Patchi بسیار شیک و جذاب است و برای هدیه دادن به دوستان و نزدیکان ، گزینه ی بسیار خوبی خواهند بود .

7) برندهای معروف شکلات درجهان (شکلات Guylian):

شرکت Guylian  یک شرکت بلژیکی است که فعالیت خود را در سال ۱۹۶۰ آغاز کرده است . علاوه بر سایر محصولات و شکلات های خوش طعم و با کیفیت تولید شده توسط این شرکت ، شکلات کرم کاراملی به شکل صدف حلزونی از معروف ترین و مشهورترین شکلات های جهان محسوب می شوند . شکلات کرم کاراملی حلزونی معروف Guylian با طعم فندوقی به مشتریان عرضه می شود .

برندهای معروف شکلات خارجی

8) برندهای معروف شکلات درجهان(شرکت Hershey’s):

شرکت هرشی که به هرشیز معروف است یکی از بزرگترین تولیدکننده های شکلات در جهان و همچنین یک شرکت چند ملیتی آمریکا است . این شرکت توسط میلتون هرسی در سال ۱۸۹۴ تاسیس شد . محصولاتی که در شرکت هرشی تولید می شوند بسیار متنوع هستند در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد : شکلات تخته ای کیت کت / شکلات کره بادام زمینی رییز / whoppers / شکلات kisdes Hershey’sاز جمله محصولات شرکت هرشی می باشند .

فروشگاه بزرگ نیتالا امکان تهیه و خرید آسان انواع تنقلات و شکلات های خوش طعم و رژیمی بدون قند را برای تمامی افراد مبتلا به بیماری دیابت و دوستداران سلامت ، فراهم کرده است . برای دیدن محصولات موجود ، به قسمت فروشگاه سایت نیتالا مراجعه کنید. از اینکه در این مقاله نیز با ما همراه بودید بسیار خرسندیم.

با آرزوی سلامتی برای تمامی شما عزیزان . فروشگاه اینترنتی نیتالا.

ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید