سلامتی

گران ترین شکلات جهان !

گران ترین شکلات جهان

 گران ترین شکلات جهان !

شکلات خوش طعم ترین تنقلاتی است که نزد تمامی مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است . سالیان سال است که بسیاری از افراد از شکلات های لذیذ و دلچسب با بسته بندی های شیک و دلفریب برای هدیه دادن به عزیزان خود استفاده می کنند . اما تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که گران ترین شکلات جهان کدام شکلات است ؟ و یا اینکه گران ترین شکلات جهان متعلق به چه شرکت و برندی است ؟‌ با مطالعه ی این مقاله بدون شک نه تنها به پاسخ این سوال خواهید رسید بلکه با چندین مدل از گران ترین شکلات های جهان نیز آشنا می شوید ، پس با نیتالا همراه باشید.

گرانترین شکلات جهان چیست ؟

۱)شکلات  Aficionado’s» از برند «House of Grauer» افیشینادو

این شکلات طرح و ظاهر متفاوت و خاصی دارد. شکلات افیشینادو در یک برگ سیگار پیچیده شده است .این شکلات دقیقا ظاهری شبیه بهترین و عالی‌ترین سیگار‌های برگ کوبایی را دارد. جالب اینجاست که بوی این سیگار‌ها هم در طعم و مزه شکلات گنجانده شده است.این محصول در یک جعبه حاوی شکلات های سیگاری شکل  روانه‌ی بازار شده است و می‌توان با پرداخت ۲۷۵ دلار آن‌ها را خریداری کرد.این محصول با طعم‌های مختلفی از جمله : فندقی، شیری و مغزهای بوداده قابل خریداری است .

گران ترین شکلات جهان
۲)شکلات دلافی  Delafee
شکلات دلافی یکی از گران ترین شکلات جهان است که محصول کشور سوئیس است. همه‌ی دنیا می‌دانند که نمی‌توان در برابر شیرینی‌های کاکائویی سوئیس مقاومت کرد و همینطورهیچ کسی قادر نیست از خوردن آن‌ها دست بکشد. این شکلات مخصوصا با نام ترافل طلایی در دنیا شناخته می‌شود و از شکلات گرند کرو (منطقه‌ای در لیبریا(  ساخته می‌شود. هم‌چنین پوششی طلایی رنگ آن ها احاطه کرده اند که بدون شک در نگاه اول توجه همه را به خود جلب می‌کند.قیمت این شکلات بسیار بالا و تقریبا ۵۰۴ دلار است، اما طعم بهشتی این دسر کاملا ارزش این میزان هزینه را دارد. شکی نیست که این محصول بهترین شکلات سوئیسی در جهان است.
یک جعبه شکلات ۸ تکه‌ای که با ورقه‌های طلای خوراکی ۲۴ عیار روکش شده‌اند . این جعبه شکلات از جمله گران قیمت‌ترین شکلات‌های جهان بشمار می‌رود. جالب است بدانید که در این جعبه یک عدد سکه طلای کلکسیونی سوئیسی هم وجود دارد.

 

گرانترین شکلات جهان
 ۳) شکلات ویسپا با پوشش طلایی Wispa توسط Cadbury
ویسپا طلایی یک شکلات کاکائویی بسیار مشهور در جهان است که توسط شرکت شناخته شده‌ی کدبری ساخته شده است که در دنیای شکلات حسابی شناخته شده است .این شرکت به دلیل تولید دسرهای بسیار خوشمزه در سراسر دنیا معروف است. این محصول یک شکلات لوکس که در ورقه طلای خوراکی پیچیده شده است. این شرکت بریتانیایی سالها پیش این محصول را به بازار عرضه کرده بود و تصمیم گرفت با رونمایی مجدد، آن را جذاب تر و پر زرق و برق تر کند.این محصول با طراحی زیبا یکی از لوکس‌ترین شکلات‌های جهان بشمار می رود که با قیمت بالای تقریبا ۱۶۲۸ دلار در بازار موجود است و در ورقه‌هایی از طلای خوراکی پیچیده شده است که ظاهرش را هم زیباتر و خاص تر کرده است.

گران ترین شکلات های جهان
 ۴)شکلات طلا و الماس :
اسم این شکلات همانند ظاهر آن بسیار متفاوت است و جذاب است و بیش‌تر برای سرو در برخی مناسبت‌های ویژه‌ی شناخته شده است. این شکلات عمدتا به عنوان هدیه‌ی پیشنهاد ازدواج و تولد برای افراد خاص استفاده می‌شود. اسم این شیرینی‌ها کاملا ویژه بودن این محصول را توصیف می‌کند چراکه حاوی ۲۲ قیراط طلا و نقره‌ی خالص هستند که طعم این شیرینی‌ها را بهبود می‌دهد.قیمت این دسرها بالا است زیرا مواد گران‌بهایی در آن‌ها استفاده شده است، ازاین رو یک جعبه‌ی آن ۱۲۵۰ دلار است.

۵)شکلاتهای سواوسکی
وقتی درباره‌ی گران قیمت ترین شکلات جهان حرف می‌زنیم این محصول یکی از محبوب‌ترین‌ها و مشهورترین ها خواهد بود.بسته‌بندی و ظاهر کلی آن بسیار لوکس است که کاملا با برچسب قیمت بالای‌ آن هماهنگی دارد.این محصول از جمله گران ترین شکلات جهان بشمار می رود و ارزش قیمتی که برای آن می‌پردازید را قطعا دارند.این شکلات‌ها واقعا بسیار گران هستند و هرکسی توانایی خریدشان را ندارد چراکه قیمت آن‌ها تقریبا ۰۰۰/۱۰ دلار برای هر جعبه است اما بسیار لذیذ هستند.

۶)شکلات نیپسچایلت شوکولاتیر:
این محصول بهترین دسر دنیا در نظر گرفته می‌شود .چیزی که این شکلت ها را خوشمزه‌تر و لوکس‌تر می‌کند، موادی است که در آن به کار رفته است و مطمئنا طعم لذیذشان را در دهان‌تان باقی خواهند گذاشتند.قیمت این شکلات  تقریبا ۲۶۰۰ دلار است و هرکسی از عهده‌ی پرداخت آن برنمی‌آید اما یقینا ارزش خرید و تجربه را دارد.

۷)شکلات تخممرغهای خالدار طلایی:
این شکلات گران ترین و محبوب‌ترین شکلات دنیا است. این شکلات برای اشخاصی که می‌خواهند بهترین و خاص ترین طعم  شکلات دنیا را بچشند، بهترین گزینه است.این تخم‌مرغ شکلاتی در حراجی به قیمت تقریبا ۱۱،۱۰۷ دلار فروخته شد.این شکلات‌ها در یک نوع شکلات خاص به نام آمادی غوطه‌ور شده‌اند که گران‌ترین شکلات جهان است.این شکلات از درون با طعم‌های گوناگون ساخته شده است تا طعم شکلات را تغییر دهد و افراد بتوانند آن را براساس ذائقه‌شان خریداری کنند.

گرانترین شکلات ها

۸)شکلات Vosges Haut Chocolat

آیا تابه حال اسم شکلات قرمز آتش و یا شکلات گلابی سیاه را شنیده اید؟؟ شرکت شکلات  Vosges Haut Chocolat واقع در شیکاگو امریکا متعلق به کاترینا مارکف (Katrina Markoff) است. مارکف با افزودن مواد غیرمعمول که اکثر مردم آن ها را با شکلات مرتبط نمی دانند ، طعم های فوق العاده بی نظیری در شکلات های خودایجاد کرده است. از جمله : بیکن و فلفل قرمز مکزیکی، زنجبیل ، دارچین ، دانه کنجد سیاه و حتی نخودفرنگی . او سازنده شکلات های معروفی همچون شکلات قرمز آتش و شکلات گلابی سیاه است. شما همچنین می توانید نوار بیکن شکلات شیری را از محصولات این برند انتخاب کنید. تمام خلاقیت های مارکوف در تولید شکلات کاملا انحصاری بوده و به زیبایی طراحی شده است. شکلات های این برند از 90 دلار شروع می شوند.

۹)شکلات لو گراند لوئیز شانزدهم توسط دباو و گالایس
این شرکت در سال 1800 توسط Sulpice Debauve تاسیس شد. بیست و سه سال بعد ، خواهرزاده اش آنتوان گالایس (Antoine Gallais) در کار تولید شکلات به او پیوست و آنها با هم آن را به شرکتی تبدیل کردند که امتیاز تولید شکلات برای افراد سلطنتی از جمله ناپلئون و دیگر پادشاهان فرانسوی را داشت. بزرگترین و بیش ترین فروش این شرکت، شکلات های تلخ است که دارای 99٪ کاکائو است ،که مقدار زیادی است و شکلات هایی سرشار از کاکائو را به ارمغان می آورند. این شکلات ها با قیمت 900 دلار به فروش می رسند.
 

امیدواریم از خواندن این مطالب نهایت لذت را برده باشید  از همراهی همیشگی شما سپاس گذاریم. فروشگاه نیتالا عرضه کننده انواع محصولات و تنقلات رژیمی ، بدون قند و مخصوص افراد دیابی در ایران مفتخر است که با داشتن نماد اعتماد ، به خدمت رسانی به شما عزیزان می پردازد . نیتالا.

ویکیپدیا

دیدگاهتان را بنویسید