سبک زندگی, سلامتی

بیسکویت های رژیمی بدون قند مخصوص افراد مبتلا به دیابت

بیسکویت های رژیمی

معرفی انواع بیسکویت های رژیمی بدون قند مخصوص افراد مبتلا به دیابت :

بیسکویت های رژیمی با انواع بیسکویت های دیگر از تفاوت زیادی برخوردارند ، امروزه نیز بیسکویت رژیمی تولید شده توسط بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده را در بازار میتوان یافت و تهیه کرد و از طعم مطلوب و خاص آن نهایت لذت را برد . با شناخت برندهای معتبر ایرانی عرضه کننده انواع بیسکویت های رژیمی ، می توان بیسکویت رژیمی مرغوب ایرانی را جایگزین بیسکویت های رژیمی خارجی و گران قیمت کرد . با نیتالا همراه باشید تا درباره ی این محصولات خوش مزه و کم کالری اطلاعات بیشتری کسب کنید .

بیسکویت رژیمی :

افرادی که تصمیم بر کاهش وزن و رعایت رژیم غذایی سالم دارند یا مبتلا به دیابت هستند باید از تنقلات و موادغذایی استفاده کنند که کم کالری یا بدون قند و کالری باشند. بیسکویت رژیمی که از آرد جو ، سبوس و عصاره ی میوه های گوناگون از جمله : توت تشکیل شده است ، میتواند سلامت روده را بهبود ببخشد و به سیستم ایمنی در جهت مبارزه با سلول های سرطانی ، کمک بسیاری کند . جو نیز دارای میزان زیادی ویتامین ب و کلروفیل است که بدن شما را سم زدایی می کند و سلول های سرطانی و رادیکال های آزاد را از بین خواهد برد .

آیا خوردن بیسکویت سبوس دار باعث کاهش وزن میشود ؟

از نظر برخی از افراد بیسکویت های سبوس دار به دلیل دارا بودن سبوس گندم از سایر بیسکویت های دیگر برتری داشته و برای افراد مبتلا به دیابت (به دلیل داشتن سبوس ) و افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند و آن را( تغذیه ای کم کالری ) و رژیمی میدانند ، تغذیه ی مناسبی بشمار میرود اما نباید در مصرف آن زیاده روی کرد . به همین دلیل امروزه اغلب افرادی که به دنبال رعایت رژیم غذایی و کاهش وزن هستند به عنوان یک میان وعده ی رژیمی به دنبال بیسکویت های سبوس دار میروند . اما طبق نظریه ی کارشناسان تغذیه اگر بیسکویت های سبوس دار و معمولی هرچند مدت یک بار استفاده شوند هیچ مشکلی به همراه نخواهند داشت اما اگر به عادت همیشگی تبدیل شوند و هر روز مصرف شوند ، برای بدن خطرناک هستند از آنجایی که یکی از مواردی که در تولید بیسکویت ها حتی در بیسکویت های سبوس دار به کار می رود ، روغن های جامد است ، این مواد در استفاده ی مکرر میتواند مشکلاتی را برای افراد مبتلا به دیابت به دنبال داشته و حتی نتیجه ی عکس را برای افراد دارای رژیم لاغری داشته باشد بنابراین مصرف این بسکویت ها برای این دو گروه افراد با محدودیت همراه است .علارغم این که برخی افراد معتقدند که بیسکویت رژیمی وجود ندارد و همگی مضرند ! امروزه بسیاری از بهترین برندها ؛ مرغوب ترین بیسکویت رژیمی را تولید و عرضه می کنند . تولید انواع بیسکویت رژیمی و بدون قند بر اساس فورمولاسیون استاندارد و زیر نظر کارشناسان و متخصصان تغذیه انجام میشود . در ترکیبات تولید بیسکویت رژیمی شیرین کننده های مصنوعی و مضر حذف شده و شیرین کننده های طبیعی و خوش طعمی همچون : شیره توت ، انگور و خرما جایگزین آنها شده اند .

بهترین جایگزین شکر مصنوعی در بیسکویت رژیمی :

  • شیره خرما
  • فروکتوز
  • شهد توت
  • شیره انگور استویا

ایزومالت شیرین کننده طبیعی است که باعث شیرین شدن بیسکویت رژیمی و بدون قند می شود اما نمی گذارد خون بدن بالا برود و آسیب های ناشی از فشار خون در بدن رخ دهد .

بهترین برندهای بیسکویت رژیمی در ایران :

بیسکویت رژیمی کامور :

یکی از معروف ترین عرضه کننده انواع بیسکویت های رژیمی و بدون قند ، برند کامور است . علاوه بر طعم دلنشین و خاص این بسکویت ها ، آنچه آن ها را از بقیه ی انواع بیسکویت رژیمی دیگر متمایز می کند این است که به جای 8/99  درصد حجم شکر به کار رفته در سایر بیسکویت ها ، در بیسکویت رژیمی و بدون قند کامور از ایزومالت (شیرین کننده طبیعی گرفته شده از چغندر قند ) استفاده شده است . از مهم ترین ترکیبات بیسکویت رژیمی و بدون قند کامور می توان به آرد گندم ، جو ، شوید یا کنجد ، روغن جامد گیاهی ، ایزومالت ، پودرتخم مرغ و انواع طعم دهنده های ارگانیک دیگر اشاره کرد .

  • بیسکویت رژیمی ستاک :

بیسکویت رژیمی ستاک ، اولین بیسکویت های جو بوده است ، این شرکت بیش از ۴۲ محصول از انواع مختلف با طعم های متنوع را عرضه می کند . بیسکویت رژیمی ستاک ، بدون قند و کالری هستند از این رو می توان با خیال راحت آن ها را تهیه و به عنوان میان وعده رژیمی و سالم مصرف کرد .

  • بیسکویت رژیمی گرجی :

شرکت گرجی از قدیمی ترین برندهای بسکویت رژیمی ایرانی به شمار می رود . بسکویت رژیمی گرجی در طعم های متنوع و بدون قند عرضه   می شوند ، از این رو اگر درحال رعایت رژیم غذایی هستید می توانید با خیال راحت به عنوان میان وعده ای کم کالری و سالم ، بسکویت رژیمی گرجی را جایگزین و میل کنید .با مصرف این محصول ، سبوس گندم موجود در بسکویت رژیمی گرجی به تقویت پوست و موی شما کمک زیادی خواهد کرد .

  • بیسکویت رژیمی جمانه :

این برند بیشترین میزان فروش را در زمینه بیسکویت رژیمی دارد . محبوب ترین و پرفروش ترین محصول این برند پرطرفدار (بیسکویت رژیمی با شهد توت فرنگی )است . بیسکویت رژیمی جمانه با شهد توت فرنگی علاوه بر خاصیت درمانی ، به شدت به افرادی که مبتلا به دیابت هستند پیشنهاد می شود . سایر افراد می توانند انواع بیسکویت رژیمی جمانه را در سه طعم ساده ، سبوس دار و جو تهیه و استفاده کنند . بیسکویت رژیمی جمانه گرد در میان ورزشکاران از طرفداران بسیاری برخوردار است .

خرید بهترین بیسکویت های رژیمی از فروشگاه بزرگ نیتالا :

  • بیسکویت کاکائویی بدون قند کامور
  • بیسکویت روکش شکلات بدوت قند کامور
  • بیسکویت سبوس دار بدون قند کامور
  • بیسکویت نیم چاشت جو بدون قند کامور
  • بیسکویت پذیرایی وانیلی بدون قند کامور
  • بیسکویت گندم بدون قند کامور
  • بیسکویت جو بدون قند کامور
  • بیسکویت شیره خرما فراکام
  • بیسکویت شهد توت فراکام

انواع بیسکویت رژیمی و بدون قند موجود در لیست بالا را میتوانید به سادگی از طریق سایت معتبر فروشگاه آنلاین نیتالا ، به میزان و تعداد دلخواه خریداری و نوش جان کنید. از همراهی شما سپاس گذاریم . نیتالا .

 

دیدگاهتان را بنویسید